Akerstraat Noord 74

6431 HN Hoensbroek

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Klacht of compliment

Klacht kenbaar maken

We streven iedere dag naar betrokken, klantvriendelijke en deskundige zorgverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over het contact met de hulpverlener of met de zorg die wij verleend hebben. We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen met ons bespreekt. Wij kunnen dan samen met u een oplossing zoeken.  Mocht u na dit gesprek niet tevreden zijn, dan nodigen wij u uit om via onderstaand klachtenformulier een klacht in te vullen.

Het Gezondheidscentrum vindt het belangrijk dat u uw ongenoegen bespreekt. U hebt het recht uw onvrede aan de orde te stellen, om serieus genomen te worden als er in uw ogen iets is misgegaan. Belangrijk is na te gaan hoe ernstig het gebeuren voor u is en wat u wilt bereiken. Wacht in elk geval niet te lang met uw klacht te bespreken. Denken of piekeren over een klacht kost veel energie. Vaak is uitleg snel gegeven of een oplossing geboden.

Bent u vooral boos over een bepaald voorval of heeft de hulpverlener volgens u een fout gemaakt en wilt u dat dit wordt erkend? Dan is het raadzaam eerst een gesprek aan te gaan met de hulpverlener in kwestie. Soms blijkt dat er iets is misgegaan in de communicatie en dat het niet gaat om een medische fout. Als u tevreden bent met de uitleg van de hulpverlener en u hebt antwoord op juw vraag gekregen dan zijn wij ook tevreden. Bent u hiermee niet tevreden dan zult u het advies krijgen contact op te nemen met de klachtencoördinator van het Gezondheidscentrum. In ons geval is dat dokter Lutgens.

U kunt uw klacht schriftelijk indienen via dit formulier.

Het kan dat ook dit gesprek niet tot een antwoord of een oplossing leidt. U kunt dan nog altijd overwegen een klacht in te dienen bij een officiële klachteninstantie. Hiervoor is het Gezondheidscentrum aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

Vanaf 1 januari 2017 is in Nederland de klachtenprocedure gewijzigd. Lees hier meer over in het model klachtenregeling of bezoek de website van de Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV).

Als laatste verwijzen wij u naar Zorgkaart Nederland. Hier mag u natuurlijk ook uw ongenoegen uiten. Maar we lezen ook graag op Zorgkaart Nederland zaken terug die goed gaan of waar u tevreden over bent.

Heeft u een compliment of een tip voor onze praktijk?

Elke dag oen wij ons uiterste best al uw hulpvragen naar tevredenheid af te handelen. Een positief bericht geeft veel kracht en steun. Wij waarderen het enorm dat u een compliment wilt geven. 
Translate »

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. 

Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Registreer uzelf bij onze praktijk

1
2
3
4
5
Last Page

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.

Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

  • Laboratoriumuitslagen
  • Lichamelijk onderzoek
  • Toegangslogboek
  • Verslaglegging
  • Overgevoeligheden en bijzonderheden
  • Mijn documenten
  • Actueel medicatieoverzicht

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk.  

Om uw een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

E-Consult

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Toch liever telefonisch?

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. 

Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. 

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Laten Bezorgen? *
Medicijnen
Ga naar de inhoud